Monday 14 February 2011

44. 'n Bloedrooi hart

Ek het die afgelope week, op die trein werk toe, en in my middagete uur in my kraamverlofbaas se kantoor, gewerk aan 'n bloedrooi hart.

Delia, van Delia McDonagh Photography, het my gevra om 'n hart te hekel wat sy in haar photoshoots kan gebruik. Ek het dit nogal baie geniet om weer amigurimi te doen, maar hierdie keer met 'n groter hekelpen as die Maltesers, so dit het lekker vinnig gegaan.  Die patroon vir die hart bestaan uit drie groottes, en hierdie een is die grootste van die drie, en dis regtig vreeslik maklik en vinnig om te doen. (Die patroon is op die "Hekelpatrone wat ek al gebruik het" tab as jy ook jou hart met iemand wil deel.)

'n Baie oulike manier om harte uit te stal, is soos Shani van "Happiest at Home" gedoen het. Of dit nou blomme of gehekelde harte is, albei lyk pragtig in 'n blompot!


Hier is my hart - reg om te pryk in Delia se kiekies.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...