Saturday 30 July 2011

75. Merton Abbey Mills

Ek en John was Saterdag op 'n Fact Finding Mission na Merton Abbey Mills se craft market. Die rede vir ons besoek was om te sien of ek 'n stalletjie sal wil hĂȘ by hierdie markie. Die antwoord is 'n resounding yes!!!!

Merton Abbey Mills takes part of its name from Merton Priory, one of the most important monasteries of the middle ages, which stood close by and owned much of the surrounding land.

By 1600, textile mills were attracted to the River Wandle. For centuries it was a centre for the manufacture and printing of textiles, and until 1970 was the silk-printing works of the famous Regent Street store Liberty’s.

Left derelict for nearly twenty years it was restored in 1989 as a visitor centre, arts and crafts market and venue for cultural entertainment, since when it has become one of South London’s major regeneration successes with up to half a million visitors a year.



Dis 'n hele crafty, artistic community, met ongeveer 80 stalletjies en permanente arty crafty winkels in die geboue rondom die mark. 


  

Onder andere is die ou "Wheelhouse", waar die watermeul se binnewerke is, nou 'n pottery studio waar hulle klasse ook aanbied. Die beweging van die water draai die potter's wheel!


Daar is ook baie restaurante tussen al die stalletjies, so selfs as mense net kom om te eet, kan hulle verby jou stalletjie stap. Dis amazing exposure en als waarvoor ek kon vra.

Die beste van als, is dat as jy aan die organiseerders kan bewys dat jou items hand gemaak is, is die stalletjie gratis! Gelukkig het baie foto's van hoe ek my horlosies aan mekaar slaan, so dit is nie 'n probleem nie.  John was nog besig om die kar in die garage te trek, toe is ek al voor die rekenaar om my foto'tjies aan die organiseerders te email sodat hulle kan bevestig dat ek kwalifiseer vir 'n gratis stalletjie. Sodra ek bevestiging het, gaan ek my naam op die "casual traders" lysie laat sit en hoop om volgende Sondag my staanplekkie in te neem! Whooo-hoo!

Tot dan werk ek hard aan borsspelde en nog horlosies. Ek is so opgewonde oor die verpakking van die borsspelde! Ek het poskaarte laat maak wat aan die een kant 'n foto het van 'n horlosie, en agterop al my details. Dan druk ek net twee gaatjies in die poskaart vir die speldjie om deur te gaan, en siedaar! Netjiese verpakking en dis 'n advertensie vir my horlosies, All In One Mum! :-)

Needless to say sal julle volgende Maandag weer 'n blog entry kry met al die goeie nuus van my verkope. Tot dan is die fullsteam ahead met die hekelpen.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...