Friday 17 June 2011

70. Dis hekel tyd!

Ek wil julle graag voorstel aan my online winkeltjie wat ek verlede maand begin het. Dis nogal 'n groot ding vir my want ek is nie vreeslik "business minded" nie so om uit te gaan en myself aan julle te "promote" is heeltemal buite my gemaksone. So here goes.

Ek en my man maak gehekelde horlosies. Die horlosies het onstaan as my inskrywing vir Idees tydskrif se Kreatiwiteit 2011 kompetisie (hou duim vas!) Na ek die inskrywing horlosie gemaak het, toe dog ek flippit ek kan dit mos verkoop, en daar onstaan die Etsy winkeltjie toe. 


Die horlosies is 24cm in diameter en het almal wit gesigte met silver horlosie handjies. Die funky deel is dat 3, 6, 9 en 12 met gehekelde sirkels, blomme of granny squares aangedui word en die res van die syfers met knopies. Ek geniet dit vreeeeslik om hulle te maak. My man is net so opgewonde en kan nie wag dat ek gou genoeg 'n gesig klaar hekel sodat hy die gluegun kan gryp nie en sy manlike bydra kan lewer nie.

Ek is op Etsy, maar niemand het nog ietsie gekoop nie :( Ek kry vreeslik baie mense wat die horlosies "favourite" en twee van hulle is al elk twee keer gekies vir Treasury Lists, maar helaas niemand koop nie.

Nou verkoop ek ook blom borsspelde in die hoop dat as ek kleiner, goedkoper goedjies verkoop mense sal begin "feedback" los en dan eventually sal die horlosies ook begin verkoop.

Ek sal ook "custom orders" doen waar kopers die kleur van die 3,6,9, en 12 blom/sirkel/granny square, en die randjie van die horlosie self kan kies. 

Etsy is so 'n vreeslike groot "online marketplace" dat winkeltjies maklik weg kan raak tussen al die ander sukesvolle winkels, en ek wil so graag 'n sukses maak hiervan dat ek nou vir al my blog lesers vertel van die winkel. Just to spread the word. No pressure om te koop. Regtig! Maar indien iemand ietsie wil koop - ek pos wêreldwyd, en het nog 'n FNB bankrekening so as jy nie met Paypal wil betaal nie, kan jy 'n oorplasing na FNB maak.

Ek het 'n Facebook Page ook vir die winkeltjie. Soek maar net vir "CrocheTime". Binne daai bladsy is daar ook 'n link na My Etsy.

Die direkte link na die winkel is: http://www.crochetime.etsy.com/

Ek belowe ek gaan nie my horlosies aan julle afsmeer nie, maar ek sal mos stupid wees as ek nie al my lesers vertel van my besigheidjie nie. Julle verstaan mos :) Die droom is om eendag voltyds met hekeldinge besig te wees - to quit my day job - so blog entry no.70 is die eerste stappie.



Sien http://ekhekel.blogspot.com/2011/08/76-kopiereg.html vir kopiereg informasie.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...