Saturday 3 October 2009

11. The making of 'n Liewe Heksie serp

Ek dink ek gaan julle vandag wys hoe ek die 34 heksies vir my serp maak. Wil julle sien? Wil julle huh? Okay, kyk hier.

Rondte een is 'n wieletjie met twaalf sparretjies:


Die tweede rondte in al my heksies gaan spier wit wees (al die ander rondtes is net 'n mallemoes van die ander vyf kleure) want die "bobble stitch" wat ek in hierdie rondte moet maak, lyk vir my nes blomblaartjies. In my kop hekel ek dus wit Magrietjies.


Rondte drie is dieselfde groepie van drie stekies (mens noem die groepie 'n "shell") wat mens vir Granny Squares gebruik. Die rondte gaan sommer baie vinnig want ek wizz deur die shells - dankie Grandpa en Grannny kussings.


Rondte vier is net 'n stringetjie van kettingstekies wat jy anker in die opening tussen die vorige rondte se shells.


En dan in rondte vyf, die laaste rondte, gebeur die magic. Die sirkel verander in 'n heksagon! Jy werk weer shells soos in die vorige rondte, behalwe dat jy in elke tweede spasie TWEE shells maak en die twee shells met twee kettingstekies verbind. Dis daai groepie van twee-shells-en-twee-kettingstekies wat die hoekies maak. Hoe amazing is dit?!


Dieselfde tipe ding gebeur met Granny Squares. Jy maak ook 'n wieletjie en in jou tweede rondte maak jy shells wat met twee kettingstekies verbind word, en dan skielik is jou sirkel sommer 'n vierkant. My kop spin as ek dink dat iemand eendag gesit en hekel het en dit uitgefigure het. Op Ravelry (die Facebook van hekel en breiwerk) is daar soveel mense wat patrone uitdink of bestaande patrone verander om hulle te pas. Ek is beslis nog nie daar nie, maar dis lekker dat die ander slim vrouens hulle oulike patrone met mense soos ek deel.

So daar het julle nou een heksagon sien vorm neem. Oulik nê?

Ek het nou al 'n hele paar heksies gehekel en geniet my gate uit om hulle uit te pak, op te stapel en sommer as coasters te gebruik. Ek freak heeltemal uit as ek so na al die kleurkombinasies kyk!




Okay, enough blogging, I've got to get hooking!

1 comment:

  1. Hellooo!!! Party mense is darem oulik verby né? Welgedaan! Zeer gut ja! Bloody amazing mate!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...