Friday 25 September 2009

8. Go Grannys!!!

Granny Squares are taking over the world! Cate Blanchett het vroeër hierdie maand hierdie rok by 'n "red carpet event" in Australie aangehad. Ek dink die vrou het guts!

Ek sal vir myself nog eendag 'n gewone truitjie of onderbaadjie hekel maar ek weet darem nie van 'n granny square design vir 'n rok nie…. Then again, ek en Johan het die naweek The Boat That Rocked gekyk en daar was 'n vrou wat twee granny square onderbaadjies het en ek was mal daaroor, so wie weet. Miskien maak ek eendag 'n granny square onderbaadjie maar ek dink nie ek sal hom na 'n "red carpet event" dra nie - julle weet, ek is mos vreeslik famous en word gereeld genooi na sulke dinge.

Either way, cudos to Cate, en dankie dat jy Granny's hip (probeer) maak het.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...