Friday 4 September 2009

4. Ek vrek oor hekel!

Hoe is dit moontlik dat iets soos hekel my every waking moment kan beslaan? Voor ek aan die slaap raak in die aand lê ek en dink aan die ontwerpe van my 2 kussings - onthou, ek maak 'n voorkant en 'n agterkant vir elke so ek het 4 ontwerpe om te oorweeg - dis vreeslik baie kans vir van plan verander. Ek dink aan hekel wanneer ek stasie toe stap, wanneer ek in die trein is, wanneer ek werk toe stap, middagete tye wanneer ek op die internet kan gaan, wanneer ek weer stasie toe stap, op die trein huis toe, wannneer ek huis toe stap en dan weer voor ek gaan slaap! Al wanneer ek nie dink daaraan nie, is wanneer ek besig is daarmee.

Maar dis nie net die slaapkamer kussings waaraan ek so dink nie, nee ek beplan al aan die serp wat ek gaan hekel wanneer die kussings klaar is! En DIE se ontwerp en kleurskema verander ook elke keer! Oe, en dan is daar nog die handsak, beanie, borspelde en eventually die kombers wat ek gaan aanpak! Ek is nog nie eens halfpad deur my eerste projek nie en ek het al 5 ander opgeline!!! Dit verg al my wilskrag om nie nou al die bolle wol te gaan koop vir ten minste die serp nie (ek weet by the way al presies wat ek soek en die wol is reeds in die website se "shopping basket" - ek moet net "buy" druk). Ag jissie ek "sien" al myself die bont serp om my nek swaai en al die kyke wat ek sal kry (admiring glances natuurlik!), en hoe mooi dit gaan lyk wanneer hy hang agter die voorportaal deur saam met al my ander serpe. Ek sal sommer daai deur laat oop staan net sodat ek my serp kan afshow. Sien. There I go again!

Wanneer ek nie daydream oor haak nie, sit ek doodstil in my hoekie op die rusbank en haak. Dis gewoonlik na aandete en na ek myself forseer het om darem die skottelgoedwasser te pak en die wasmasjien aan te sit. Ek moet myself forseer om daai goed eers te doen anders word dit nooit gedoen nie!

My man kan getuig van die wasgoedmandjie wat op die oomblik lyk of iets daar opgegooi het want hy loop so oor. En van sy sokkielaai wat leeg is want al die skoon sokkies is nog op die droograk - sien, dis wat gebeur as ek nie dissipline toepas nie, maar ek het darem nog net 4 granny squares oor om te doen vir die voorkant van die eerste kussing, so die huiswerk afskeep is als vir 'n baie goeie doel.

Ek is mal daaroor dat ek so kreatief kan wees! En dit nogal met iets wat bruikbaar is, wat vinnig gaan en dat daar eindelose kleur- en ontwerp moontlikhede is vir my. En dit neem nie baie spasie op nie en kos ook nie baie nie. Dis so coool! En dit maak my sooo happy!

So liefie, bear with me. Stap maar oor die wasgoedmandjieklere wat uitpeul en ons moet maar aanvaar dat ons onderklerelaai nie meer so tjok en blok vol sal wees nie - in fact, ons sal seker meer van ons skoon klere op die droograk kry as in die laaikas maar dink net aan daai pragtige kussings wat een van die dae op die bed gaan lê. Oe, en natuurlik hoe mooi ek gaan lyk met my bont serp......en die beanie......... en die handsak.........en die borspeld.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...