Thursday 28 April 2011

60. Blommetjie gedenk aan my

So, dis die drie dae tussen Paasnaweek en die Royal Wedding-Summer Bank Holiday en die kantoor is dood, dood, dood stil. As ek kon het ek by my lessenaar gesit en hekel maar helaas. Gelukkig is een van my base steeds met kraamverlof so haar kantoor is myne om te gebruik tussen een en twee. Gistermiddag het ek rustig daar gesit en 'n blom borsspeld gehekel! 'n Halfuur jobbie - lekker instant gratification.

Die wol wat ek gebruik is is Gedifra Fiorista, in skakering 5376. Dis 'n Aran, self striping wol van 88% katoen, en 12% polyester. Dit hekel vreeslik lekker, en baie vinnig! Ongelukkig het my eerste blom nie so kleurvol uitgekom soos ek gehoop het nie. Ons het sooo goed begin, maar teen die tyd wat dit gekom het by blomblaartjies vorm, het die wol besluit om te hou by pers. So dit lyk nou eintlik net na 'n gewone pers blom.

Ek sal maar net moet seker maak dat ek die blaartjies mooi uitsprei, of ek kan natuurlik net nog 'n blom hekel.... wat ek gisteraand inderdaad gedoen het!

Maar voor die blom by die huis in 'n borsspeld verander is, het ek hom as 'n rekenaarskerm versiering gebruik (die hakspeldjie was toe mos nog nie aangewerk nie). My rekenaarskerm lyk vir my so parmantig met die skewe blommetjie. Ek kon nie altyd die rooi X of die "File" knoppies sien nie, maar wie worry.


Hier is albei blomme, pragtig langs mekaar. Natuurlik sal elkeen afsonderlik baie mooi lyk, maar in my opinie is "less" definitief nie "more" as dit kom by hekel nie!
 


Sien julle wat ek bedoel met die een blom is net pers? Die boontste een wys darem hoe oulik die self striping yarn is.

Die patroon vir hierdie mooie borsspelde kom uit die "Inside Crochet" tydskrif Februarie 2011. Die ontwerper beveel 'n Rowan chunky wol en 5.5 hekelpen aan, maar ek het met my Aran 'n no.5 pen gebruik. Ek is seker die patroon sal net so lekker werk, en die blom bietjie kleiner wees, in 'n DK met 'n no. 4 hekelpen. Die eerste rondte is 'n magic ring, en dit was 'n first vir my ook. Hierdie link wys jou presies hoe om 'n magic ring te maak: http://carinascraftblog.wardi.dk/2010/07/crochet-magic-ring-tutorial.html

Dit raak mos nou koud in Suid-Afrika, en so 'n blomme borsspeld (of drie) sal pragtig lyk op 'n trui of 'n jas... ek sĂȘ maar net. Use it, don't use it. ;-)

1 comment:

  1. dear ekhekel, i loved your clocks..lt is so original, so colourful.. thanks for sharing.. thanks to elisabethcat, i was able to see your crochet creations.. like you i am an appasionate of crochet. i just loooove it. let us continuing sharing the love of crochet..all the very best

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...