Sunday 17 April 2011

59. Ons vorder mooi

Dagsê mede haakers! Ek loer net gou in om julle 'n update te gee op die Floating Wrap. Dit vorder vreeslik goed! Ek maak 'n sirkel (of soos my man dit noem, 'n doilie) sommer tjoef-tjaf klaar en die "join as you go method" werk vreeslik lekker.

Agt groot sirkels gedoen, 22 om te gaan. Ek kan ook bevestig dat mens op hierdie stadium alreeds die wrap oor jou skouers kan drapeer en jouself in die spieel kan bewonder ;-)



Soos julle kan sien geniet ek ook nog vreeslik die mooi weer: 'n bolletjie wol, 'n lekker patroon, blommetjies en 'n beker tee. Wat meer kan mens vra?!

Het enige iemand die patroon gekoop? As jy ook hekel aan 'n Floating Wrap, laat weet my! Dit sal lekker wees om te hoor hoe ander haakers hekel aan die wrap!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...