Friday 21 January 2011

39. ekHekel in jou Inbox

Noudat ek:

1) deel is van, (en die Ravelry groep gestig het vir) Sarah London se Crochet a Rainbow projek;
2) die "inspirational kick (up the backside)" gekry het wat ek nodig gehad het;
3) die son nou uiteindelik later begin sak wat beteken dat ek nie voel ek wil 8 uur gaan slaap nie;
4) my volgende vakansie eers weer in Junie is en ek dus meer naweke tuis sal spandeer;
5) ek so bleddie baie uitsien na sit en hekel

sal ek seker meer gereeld blog oor my hekelwerk. Daarom het ek Feedburner se widget install sodat lesers van die blog elke nuwe inskrywing sommer direk in hul inbox kan kry.

Tik net jou epos adres in die spasietjie aan die linkerkant van die blog en kliek op "Subscribe".

Daar gaat sy!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...